Το cherryculture.com είναι ένα αμερικάνικο site που παρέχει μια μεγάλη γκάμα από φθηνά καλλυντικά. Θα βρείτε και πινέλα και άλλα αξεσουάρ για το μακιγιάζ σε περιορισμένη ποικιλία. Το κακό με αυτό το site είναι ότι αυτήν τη στιγμή
που γράφω το ποστ, φαίνεται να περνάει ένα μεταβατικό στάδιο. Μέχρι
και πριν λίγους μήνες είχε σε super τιμές μεγαλύτερη
ποικιλία από προϊοντα από μάρκες όπως είναι η NYX, η Milani, η L.A. colours, η Jordana, η China glaze. Πλέον οι μόνες μάρκες που διαθέτει είναι η δική τους (cherryculture) και η NYX.
Εκπτωτικούς κωδικούς σας στέλνει το site στο mail σας, εφόσον γραφτείτε στο newsletter του cherryculture. Με άλλα λόγια, όταν το site κάνει εκπτώσεις, σας στέλνει μήνυμα στο mail σας, αν προηγουμένως επιλέξατε την ένδειξη που επιτρέπει στο site να σας στέλνει τέτοια διαφημιστικά μηνύματα ("sign up for newsletter"). Διαφορετικά, μπορείτε να ενημερωθείτε για τις εκπτώσεις στην αρχική σελίδα του site ή στην επίσημη σελίδα τους στο facebook. Στην αρχική σελίδα του site θα βρείτε επίσης κάτω αριστερά την επιλογή "Sales" που μας οδηγεί σε μια κατηγορία με προϊοντα που βρίσκονται σε έκπτωση όλο το χρόνο. Συχνά, βέβαια, κάνει επιπλέον εκπτώσεις είτε σε προϊοντα μιας εταιρείας (π.χ. μόνο στα China glaze) είτε σε κάποιο είδος (π.χ. μόνο σκιές ή μόνο τα ροζ προϊοντα) είτε σε όλα τα προϊοντα του site. Αυτή θα είναι από 20% έως 40%.
Το site αυτό χρεώνει ακριβά μεταφορικά με έναν πολύ περίπλοκο τρόπο που θα σας εξηγήσω πιο μετά για να γνωρίζετε. Μπορείτε να πληρώσετε είτε μέσω paypal είτε μέσω πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας. Το cherryculture δεν κάνει συναλλαγές με αντικαταβολή.
Στις βοηθητικές πληροφορίες για τις αγορές σας από το site, θα βρείτε με απλό και κατανοητό τρόπο τι υπηρεσίες μας παρέχουν και έναντι ποιας αμοιβής. Και επίσης ρητά αναφέρεται με μεγάλη νομική ακρίβεια ποιους κινδύνους (που συχνά εμφανίζονται στις συναλλαγές από απόσταση) επωμίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα και ποιους όχι. Με λίγα λόγια, γράφει πως ο καταναλωτής βρίσκεται σε δυσμενέστερη θέση στην περίπτωση που κάτι πάει στραβά στην παραγγελία σε σχέση με άλλα site.
Από δω και πέρα θα εξηγήσω με λεπτομέρεια κάποια πράγματα που διάβασα στο site και έχω την εντύπωση πως οι περισσότερες από μας δεν τα έχουν προσέξει. Αν έχετε κουράγιο, συνεχίστε την ανάγνωση (ή πηγαίνετε κατευθείαν στο "Συνοψίζοντας...").
Μπορείτε να επιλέξετε να σας στείλουν τα προϊοντα χωρίς tracking number ή με tracking number(σας έχω πει σε προηγούμενη ανάρτηση τί είναι αυτό. Είναι ένας συνδυασμός από κεφαλαία γράμματα και αριθμούς, που τον αντιγράφετε και πατάτε επικόλληση στο site της εταιρείας που στέλνει το δέμα και στην περίπτωση του cherryculture είναι ο USPS, έπειτα πατάτε την γαλάζια ένδειξη που γράφει "Find", και στη σελίδα που θα ανοίξει, σας ενημερώνει σε ποιο στάδιο της αποστολής βρίσκεται το δέμα σας.).
Επίσης, σας δίνει την δυνατότητα να καλύπτεται η μεταφορά του πακέτου με ασφάλεια ή χωρίς ασφάλεια ("insurance"). Χωρίς να σας τρελάνω με τη νομική ορολογία και το τί παίζει με αυτό, θα σας πω ότι το cherry culture με έντονα κεφαλαία γράμματα μας πληροφορεί ότι με το που παραδίδουν στους υπεύθυνους της USPS το πακέτο της παραγγελίας μας, δεν έχουν καμία ευθύνη για την τύχη του από κει και πέρα, ό,τι και να συνέβη σε αυτό. Δηλαδή δεν θα μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω ούτε θα μας ξαναστείλουν το πακέτο, ό,τι και να γίνει. Έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό. Παράλληλα, όμως, μας ενημερώνουν πως εάν το θελήσουμε, με μια έξτρα χρέωση ("την ασφάλεια", όπως την ονομάζουν) ο USPS(=η εταιρεία που θα μας στείλει το πακέτο) μας καλύπτει το πακέτο μας από 2 μόνο κινδύνους: α) αν χαθεί το πακέτο τελείως και δεν μας έρθει ποτέ και β) αν μέσα στο πακέτο, κάποιο προϊον μας έρθει κατεστραμμένο. Αν πληρώσουμε την εξτρα χρέωση για την ασφάλεια και αν ένα από αυτά τα 2 πράγματα συμβεί στο πακέτο μας, πρέπει να στείλουμε μήνυμα στο κέντρο εξυπηρέτησης του cherry culture ("Customer Service department") αφού περάσουν 45 μέρες από την ημέρα που ξεκίνησε η αποστολή του πακέτου (μας έχουν στείλει mail για το πότε έγινε αυτό). Στο μήνυμα γράφουμε τον αριθμό της παραγγελίας (όταν παραγγείλαμε τα πράγματα, μας έστειλαν αυτόν τον αριθμό σε mail), τα στοιχεία μας ως παραλήπτες (οδό, αριθμό, πόλη, χώρα, ταχυδρομικό κώδικα, κλπ), την ημερομηνία που ξεκίνησε η αποστολή, το tracking number (εάν πληρώσαμε για να έχουμε ένα), φωτογραφία του κατεστραμμένου προϊοντος (αν πάθαμε το β) ). Όταν όλα αυτά τα ελέγξουν, δουν ότι πληρούμε όντως τις προϋποθέσεις, όπως ισχυριζόμαστε στο μήνυμά μας, και έρθουν σε επικοινωνία με το USPS, η αξία των προϊοντων που πληρώσαμε (όχι όλες οι άλλες χρεώσεις που πληρώσαμε, που σε λίγο θα γράψω τι περιλαμβάνουν) θα μας επιστραφεί με τη μορφή store credit στο cherryculture μέσα σε 14 μέρες από τη στιγμή που τους στείλαμε το μήνυμα. Αυτό σημαίνει ότι την επόμενη φορά που θα ψωνίσουμε από το cherryculture, θα αφαιρεθούν από το ποσό που θα κληθούμε να πληρώσουμε τότε. Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει 1 φορά για κάθε παραγγελία π.χ. μας ήρθαν 2 κατεστραμμένα προϊοντα=πρέπει να τα αναφέρουμε και τα 2 στο ίδιο μήνυμα που θα στείλουμε στο cherryculture, διαφορετικά θα ικανοποιηθούμε μόνο για το πράγμα που αναφέραμε στο πρώτο μας μήνυμα. Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει μόνο 3 φορές το χρόνο για τον ίδιο παραλήπτη, δηλαδή αν χάσουμε τέταρτη φορά το πακέτο μας, ακόμα κι αν έχουμε πληρώσει και την ασφάλεια και πληρούμε και όλες τις άλλες προϋποθέσεις, δεν θα μας ικανοποιήσουν τίποτα. Ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στο site.
Για να είμαστε σίγουροι ότι το cherryculture ακολούθησε όλα τα βήματα και επικοινώνησε με το USPS σχετικά με το πακέτο μας, κάποιες πελάτισσες μας προτείνουν να ζητήσουμε αντίγραφο ("copy") του μηνύματος που έστειλε η υπεύθυνη του cherryculture στον υπεύθυνο του USPS και αντίγραφο της απάντησης που πήρε από αυτούς. Δεν μπορούν να μας αρνηθούν αυτήν την πληροφορία.
Συνοψίζοντας, μπορείτε να επιλέξετε:
Α) όχι tracking number/ όχι ασφάλεια
Β) όχι tracking number/ ναι ασφάλεια
Γ) ναι tracking number/ όχι ασφάλεια
Δ) ναι tracking number/ ναι ασφάλεια
Τώρα, τι πληρώνουμε πέρα από την αξία των προϊοντων; Ελάχιστα μεταφορικά είναι 12,04$ (8,7 ευρώ), χωρίς tracking number και χωρίς "ασφάλεια", εφόσον το πακέτο μας θα ζυγίζει μέχρι 1,8 κιλά (δηλαδή κάτι λιγότερο από 2 κιλά). Η "ασφάλεια" είναι περίπου άλλα 2 δολλάρια (1,5 ευρώ περίπου). Αν αγοράσετε πολύ βαριά προϊοντα, ή πολλά προϊοντα, αυτές οι τιμές που ανέφερα θα ανέβουν. Όπως καταλάβατε τα μεταφορικά υπολογίζονται με βάση το βάρος του πακέτου μας. Αν επιλέξετε και να σας δώσουν tracking number, τα μεταφορικά θα φτάσουν στο Θεό καθώς η ελάχιστη χρέωση παραγγελίας με tracking number είναι 29,95$ (21,55 ευρώ). Επίσης, όταν το πακέτο φτάσει στο τελωνείο στη χώρα μας, αν η παραγγελία σας είναι μεγάλη, θα πληρώσετε δασμούς για να παραλάβετε το πακέτο σας από εκεί.
Έχω διαβάσει ότι άλλες κοπέλες αργούν να λάβουν τις παραγγελίες τους. Εγώ σας έχω πει ότι δεν αγοράζω πολλά πράγματα οπότε το μικρό μου πακέτο φτάνει σε λογικό διάστημα 15-20 ημερών. Αυτό που αργεί να γίνει, ωστόσο είναι η επεξεργασία της παραγγελίας. Αν μπείτε στο λογαριασμό σας στο site και πατήσετε την ένδειξη πάνω αριστερά "Order status" και βρείτε την τελευταία σας παραγγελία, κάτω από την ένδειξη "Status" πρέπει να γράφει την λέξη "completed" που σημαίνει ότι το cherryculture έδωσε το δέμα στην εταιρεία αποστολής. Αν γράφει "processing" σημαίνει ότι ακόμα δεν έχουν ετοιμάσει το δέμα για να το στείλουν. Αυτή η διαδικασία στην χειρότερη περίπτωση μπορεί να πάρει έως και 15 εργάσιμες μέρες. Το πακέτο είναι πάντα σε καλή κατάσταση και τα προϊοντα είναι πολύ καλά τυλιγμένα. Δεν έχετε να φοβάστε ως προς αυτό.
Προσωπική μου άποψη είναι: 1) όταν έχει 40% έκπτωση σε όλο το site, ισοφαρίζονται κάπως τα πανάκριβα μεταφορικά. Τότε ψωνίζω κι εγώ. 2) ψωνίζω χωρίς tracking number αλλά με insurance γιατί τουλάχιστον είναι κάτι από εκεί που μπορεί και το πακέτο να μην πάρεις και να χάσεις τα λεφτά σου χωρίς κάποιο αντιστάθμισμα.
Εκπτωτικούς κωδικούς σας στέλνει το site στο mail σας, εφόσον γραφτείτε στο newsletter του cherryculture. Με άλλα λόγια, όταν το site κάνει εκπτώσεις, σας στέλνει μήνυμα στο mail σας, αν προηγουμένως επιλέξατε την ένδειξη που επιτρέπει στο site να σας στέλνει τέτοια διαφημιστικά μηνύματα ("sign up for newsletter"). Διαφορετικά, μπορείτε να ενημερωθείτε για τις εκπτώσεις στην αρχική σελίδα του site ή στην επίσημη σελίδα τους στο facebook. Στην αρχική σελίδα του site θα βρείτε επίσης κάτω αριστερά την επιλογή "Sales" που μας οδηγεί σε μια κατηγορία με προϊοντα που βρίσκονται σε έκπτωση όλο το χρόνο. Συχνά, βέβαια, κάνει επιπλέον εκπτώσεις είτε σε προϊοντα μιας εταιρείας (π.χ. μόνο στα China glaze) είτε σε κάποιο είδος (π.χ. μόνο σκιές ή μόνο τα ροζ προϊοντα) είτε σε όλα τα προϊοντα του site. Αυτή θα είναι από 20% έως 40%.
Το site αυτό χρεώνει ακριβά μεταφορικά με έναν πολύ περίπλοκο τρόπο που θα σας εξηγήσω πιο μετά για να γνωρίζετε. Μπορείτε να πληρώσετε είτε μέσω paypal είτε μέσω πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας. Το cherryculture δεν κάνει συναλλαγές με αντικαταβολή.
Στις βοηθητικές πληροφορίες για τις αγορές σας από το site, θα βρείτε με απλό και κατανοητό τρόπο τι υπηρεσίες μας παρέχουν και έναντι ποιας αμοιβής. Και επίσης ρητά αναφέρεται με μεγάλη νομική ακρίβεια ποιους κινδύνους (που συχνά εμφανίζονται στις συναλλαγές από απόσταση) επωμίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα και ποιους όχι. Με λίγα λόγια, γράφει πως ο καταναλωτής βρίσκεται σε δυσμενέστερη θέση στην περίπτωση που κάτι πάει στραβά στην παραγγελία σε σχέση με άλλα site.
Από δω και πέρα θα εξηγήσω με λεπτομέρεια κάποια πράγματα που διάβασα στο site και έχω την εντύπωση πως οι περισσότερες από μας δεν τα έχουν προσέξει. Αν έχετε κουράγιο, συνεχίστε την ανάγνωση (ή πηγαίνετε κατευθείαν στο "Συνοψίζοντας...").
Μπορείτε να επιλέξετε να σας στείλουν τα προϊοντα χωρίς tracking number ή με tracking number(σας έχω πει σε προηγούμενη ανάρτηση τί είναι αυτό. Είναι ένας συνδυασμός από κεφαλαία γράμματα και αριθμούς, που τον αντιγράφετε και πατάτε επικόλληση στο site της εταιρείας που στέλνει το δέμα και στην περίπτωση του cherryculture είναι ο USPS, έπειτα πατάτε την γαλάζια ένδειξη που γράφει "Find", και στη σελίδα που θα ανοίξει, σας ενημερώνει σε ποιο στάδιο της αποστολής βρίσκεται το δέμα σας.).
Επίσης, σας δίνει την δυνατότητα να καλύπτεται η μεταφορά του πακέτου με ασφάλεια ή χωρίς ασφάλεια ("insurance"). Χωρίς να σας τρελάνω με τη νομική ορολογία και το τί παίζει με αυτό, θα σας πω ότι το cherry culture με έντονα κεφαλαία γράμματα μας πληροφορεί ότι με το που παραδίδουν στους υπεύθυνους της USPS το πακέτο της παραγγελίας μας, δεν έχουν καμία ευθύνη για την τύχη του από κει και πέρα, ό,τι και να συνέβη σε αυτό. Δηλαδή δεν θα μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω ούτε θα μας ξαναστείλουν το πακέτο, ό,τι και να γίνει. Έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό. Παράλληλα, όμως, μας ενημερώνουν πως εάν το θελήσουμε, με μια έξτρα χρέωση ("την ασφάλεια", όπως την ονομάζουν) ο USPS(=η εταιρεία που θα μας στείλει το πακέτο) μας καλύπτει το πακέτο μας από 2 μόνο κινδύνους: α) αν χαθεί το πακέτο τελείως και δεν μας έρθει ποτέ και β) αν μέσα στο πακέτο, κάποιο προϊον μας έρθει κατεστραμμένο. Αν πληρώσουμε την εξτρα χρέωση για την ασφάλεια και αν ένα από αυτά τα 2 πράγματα συμβεί στο πακέτο μας, πρέπει να στείλουμε μήνυμα στο κέντρο εξυπηρέτησης του cherry culture ("Customer Service department") αφού περάσουν 45 μέρες από την ημέρα που ξεκίνησε η αποστολή του πακέτου (μας έχουν στείλει mail για το πότε έγινε αυτό). Στο μήνυμα γράφουμε τον αριθμό της παραγγελίας (όταν παραγγείλαμε τα πράγματα, μας έστειλαν αυτόν τον αριθμό σε mail), τα στοιχεία μας ως παραλήπτες (οδό, αριθμό, πόλη, χώρα, ταχυδρομικό κώδικα, κλπ), την ημερομηνία που ξεκίνησε η αποστολή, το tracking number (εάν πληρώσαμε για να έχουμε ένα), φωτογραφία του κατεστραμμένου προϊοντος (αν πάθαμε το β) ). Όταν όλα αυτά τα ελέγξουν, δουν ότι πληρούμε όντως τις προϋποθέσεις, όπως ισχυριζόμαστε στο μήνυμά μας, και έρθουν σε επικοινωνία με το USPS, η αξία των προϊοντων που πληρώσαμε (όχι όλες οι άλλες χρεώσεις που πληρώσαμε, που σε λίγο θα γράψω τι περιλαμβάνουν) θα μας επιστραφεί με τη μορφή store credit στο cherryculture μέσα σε 14 μέρες από τη στιγμή που τους στείλαμε το μήνυμα. Αυτό σημαίνει ότι την επόμενη φορά που θα ψωνίσουμε από το cherryculture, θα αφαιρεθούν από το ποσό που θα κληθούμε να πληρώσουμε τότε. Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει 1 φορά για κάθε παραγγελία π.χ. μας ήρθαν 2 κατεστραμμένα προϊοντα=πρέπει να τα αναφέρουμε και τα 2 στο ίδιο μήνυμα που θα στείλουμε στο cherryculture, διαφορετικά θα ικανοποιηθούμε μόνο για το πράγμα που αναφέραμε στο πρώτο μας μήνυμα. Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει μόνο 3 φορές το χρόνο για τον ίδιο παραλήπτη, δηλαδή αν χάσουμε τέταρτη φορά το πακέτο μας, ακόμα κι αν έχουμε πληρώσει και την ασφάλεια και πληρούμε και όλες τις άλλες προϋποθέσεις, δεν θα μας ικανοποιήσουν τίποτα. Ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στο site.
Για να είμαστε σίγουροι ότι το cherryculture ακολούθησε όλα τα βήματα και επικοινώνησε με το USPS σχετικά με το πακέτο μας, κάποιες πελάτισσες μας προτείνουν να ζητήσουμε αντίγραφο ("copy") του μηνύματος που έστειλε η υπεύθυνη του cherryculture στον υπεύθυνο του USPS και αντίγραφο της απάντησης που πήρε από αυτούς. Δεν μπορούν να μας αρνηθούν αυτήν την πληροφορία.
Συνοψίζοντας, μπορείτε να επιλέξετε:
Α) όχι tracking number/ όχι ασφάλεια
Β) όχι tracking number/ ναι ασφάλεια
Γ) ναι tracking number/ όχι ασφάλεια
Δ) ναι tracking number/ ναι ασφάλεια
Τώρα, τι πληρώνουμε πέρα από την αξία των προϊοντων; Ελάχιστα μεταφορικά είναι 12,04$ (8,7 ευρώ), χωρίς tracking number και χωρίς "ασφάλεια", εφόσον το πακέτο μας θα ζυγίζει μέχρι 1,8 κιλά (δηλαδή κάτι λιγότερο από 2 κιλά). Η "ασφάλεια" είναι περίπου άλλα 2 δολλάρια (1,5 ευρώ περίπου). Αν αγοράσετε πολύ βαριά προϊοντα, ή πολλά προϊοντα, αυτές οι τιμές που ανέφερα θα ανέβουν. Όπως καταλάβατε τα μεταφορικά υπολογίζονται με βάση το βάρος του πακέτου μας. Αν επιλέξετε και να σας δώσουν tracking number, τα μεταφορικά θα φτάσουν στο Θεό καθώς η ελάχιστη χρέωση παραγγελίας με tracking number είναι 29,95$ (21,55 ευρώ). Επίσης, όταν το πακέτο φτάσει στο τελωνείο στη χώρα μας, αν η παραγγελία σας είναι μεγάλη, θα πληρώσετε δασμούς για να παραλάβετε το πακέτο σας από εκεί.
Έχω διαβάσει ότι άλλες κοπέλες αργούν να λάβουν τις παραγγελίες τους. Εγώ σας έχω πει ότι δεν αγοράζω πολλά πράγματα οπότε το μικρό μου πακέτο φτάνει σε λογικό διάστημα 15-20 ημερών. Αυτό που αργεί να γίνει, ωστόσο είναι η επεξεργασία της παραγγελίας. Αν μπείτε στο λογαριασμό σας στο site και πατήσετε την ένδειξη πάνω αριστερά "Order status" και βρείτε την τελευταία σας παραγγελία, κάτω από την ένδειξη "Status" πρέπει να γράφει την λέξη "completed" που σημαίνει ότι το cherryculture έδωσε το δέμα στην εταιρεία αποστολής. Αν γράφει "processing" σημαίνει ότι ακόμα δεν έχουν ετοιμάσει το δέμα για να το στείλουν. Αυτή η διαδικασία στην χειρότερη περίπτωση μπορεί να πάρει έως και 15 εργάσιμες μέρες. Το πακέτο είναι πάντα σε καλή κατάσταση και τα προϊοντα είναι πολύ καλά τυλιγμένα. Δεν έχετε να φοβάστε ως προς αυτό.
Προσωπική μου άποψη είναι: 1) όταν έχει 40% έκπτωση σε όλο το site, ισοφαρίζονται κάπως τα πανάκριβα μεταφορικά. Τότε ψωνίζω κι εγώ. 2) ψωνίζω χωρίς tracking number αλλά με insurance γιατί τουλάχιστον είναι κάτι από εκεί που μπορεί και το πακέτο να μην πάρεις και να χάσεις τα λεφτά σου χωρίς κάποιο αντιστάθμισμα.
Δήλωση:
Για να κάνω αυτήν την κριτική, ούτε
χρήματα έλαβα, ούτε έχω κάποια ωφέλεια από την προβολή του site αυτού.
Περιέγραψα απλώς την εμπειρία μου ως πελάτισσα και δεν είμαι ειδική να
λύσω πολύ εξειδικευμένες απορίες σας σχετικά με το site. Μπορείτε να
απευθύνετε τις ερωτήσεις σας στην αντίστοιχη σελίδα του site, αφού πρώτα επιλέξετε στην ένδειξη "Department" την κατηγορία στην οποία θα κατατάσσατε την ερώτησή σας π.χ. αν σχετίζεται με κάποιο προϊον ή με την παραγγελία σας γενικά, κλπ ώστε το μήνυμά σας να σταλεί κατευθείαν στον κατάλληλο υπεύθυνο και οι
υπεύθυνοι εκεί δεσμεύονται από τις απαντήσεις τους προς εσάς. Δεν απαντάνε ποτέ ερωτήσεις στη σελίδα τους στο facebook, απλά σας παραπέμπουν στη σελίδα που πιο πάνω σας δίνω. Απέφυγα να
προσθέσω φωτογραφίες του site για προφανείς λόγους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου